سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چیز درباره تولید دکل مهاری

با توجه به آن که تولید دکل مهاری از جمله مهمترین تولیدات در زمینه دکل های مخابراتی می باشند، در این قسمت قصد داریم به معرفی این دکل ها بپردازیم و نحوه نصب و تولید این دکل ها را به شما معرفی نماییم. پس تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید.

 

معرفی و اشنایی با دکل های مهاری

همانطور که گفتیم، تولید دکل های مهاری، مهمترین تولیدات مخابراتی می باشند که با کمک گرفتن از یک سیم که نقش مهار کننده دارد، به عنوان یک تکیه گاه به زمین متصل می‌شود و از آن می توان در نصب بر روی سازه های فلزی و بتنی استفاده نمود که برای نصب دیش های مایکروویو و نصب آنتن های بی سیم و همینطور آنتن های موبایل و آنتن های رادیویی، استفاده می شود. هدف از نصب این دکل های مهاری، پیشگیری از تلفات و خسارات احتمالی می باشد.

http://aytaak.ir/category/wirelees_link/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

امروزه، هزینه مناسب نصب این نوع دکل ها و همچنین مشخصات نوع سازه و زمان کمی که نصب آن نیاز دارد، مورد توجه قرار گرفته و دکل های مهاری امکان نصب تا ارتفاع 150 متری را برای کاربران خود فراهم نموده است و به خاطر پایداری و ثباتی که نصب این نوع دکل ها داشته است، طرفداران آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

دکل های مهاری، ساختار لاغر و بلند و عمودی دارند که قابلیت آنها در زمینه تحمل وزن بسیار بالای خود می باشد. اما یکی از معایب آنها تحمل بسیار پایینشان، پیرامون نیروهای برشی می باشد. این نوع دکل های مهاری، بدنه فولادی دارند و زوایای کاملاً یکسانی به نسبت هم دیگر در طرفین زمین دارا می باشند که وظیفه این زوایا که در ساختار ان وجود دارند، حفاظت از این نوع دکل ها در برابر تمام نیروهای جانبی مانند نیروهای بار های باد است.

 

تولید دکل مهاری

اگر به دنبال فروشنده و تولید کننده دکل مهاری مورد نظر خود می باشید، که با قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالایی از این نوع دکل ها را در اختیار شما قرار بدهند، نیاز است تا با انجام تحقیقات کامل، فروشنده مورد نظر خود را بیابید. شما می توانید آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی که در این زمینه محصولات خود را به شما ارائه می کنند را انتخاب نمایید.

 دکل های مهاری انواع مختلفی دارند که به خاطر نوع ساخت بدنه و اجزای بکار رفته در آنها، مانند صفحه تعادل و پیچ و مهره و مهارکش و گوشواره، در شکل ها و انواع متفاوتی دیده می‌شوند و تولید این نوع دکل ها، با وزن بسیار کمی انجام می گیرد و شما می توانید این نوع دکل ها را که به نسبت دیگر دکل‌ های مخابراتی برتری بیشتری دارند را با سلیقه و نیاز خود انتخاب نمایید.

 

منبع : گروه فنی و مهندسی آی تک - تولید کننده دکل مهاری