سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونداسیون پایه روشنایی به چه کاری می آید؟

?

امروزه با افزایش روز افزون جوامع بشری و در حین حال نیاز روز افزون به مسکن بشر نیازمند امکاناتی است که بتواند عمل ساخت و ساز در کمترین مدت و بیشترین کیفیت انجام دهد و فونداسیون پایه روشنایی  یکی از صد ها نوع بتن پیش ساخته است که به امر ساخت و ساز سرعت می بخشد .

فونداسیون پایه روشنایی چیست؟

بتن پیش ساخته نوعی محصول ساختمانی پرکاربرد است که توسط ریختن بتن در قالب های مخصوص فرم گرفته و سپس خشک شده و به مصرف می رسند، بتن پیش ساخته انواع بسیار متفاوتی دارد مانند فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی . فونداسیون پایه روشنایی نوعی از بتن پیش ساخته است که جهت نگهداری پایه های روشنایی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ساخت این نوع از پایه ها سنگ دانه های بسیار ریز در بتن مخلوط می شوند و در حالت کلی مخلوط بتن آن با آن بتنی که در ساختمان سازی مصرف می شود متفاوت است و پس از ساخت فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی محصول نهایی توسط کارشناسان در آزمایشگاه های پیشرفته از حیث کیفیت و مقاومت کنترل شده و سپس به خط فروش منتقل می شود.

از آنجایی که کیفیت فونداسیون پایه روشنایی بسیار مهم است بهتر است محصولاتی از این قبیل را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید، سقوط علمک های روشنایی که بر روی بتن های پیش ساخته بی کیفیت نصب شده اند باعث بروز خطرات جانی و مالی می شود.

فونداسیون پیش ساخته پایه روشنایی?

مزایای بتن پیش ساخته پایه روشنایی

مزایای استفاده از فونداسیون های پیش ساخته بسیار است . بتن های پیش ساخته به دلیل کنترل های کیفی مکرر در برابر ضربه و حریق بسیار مقاوم اند، کنترل کیفی بتن پایه ی روشنایی که در محل ساخته می شود امکان پذیر نیست. با انتخاب بتن پیش ساخته پایه ی روشنایی می توانید از بین ده ها مدل مختلف دست به انتخابی بزنید که با سلیقه ی شما سازگاری دارد.

در ساخت بتن پیش ساخته ی پایه روشنایی بتنی که جهت ساخت این محصول استفاده می شود توسط دستگاه های مخلوط کن به درستی و به صورت یکنواخت مخلوط می شود و چنان نیست که برای مثال سنگ ریزه در قسمتی از پایه زیاد باشد و در قسمتی کم . مراحل سفارش ، تهیه ، تحویل و نصب فونداسیون های پیش ساخته در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد و شما قادر خواهید بود نیروی انسانی کارگاه در قسمت دیگری از پروژه متمرکز کنید.

فونداسیون های پیش ساخته?

معایب بتن پیش ساخته پایه روشنایی

معایبی که جهت استفاده از بتن پیش ساخته ی پایه ی روشنایی مطرح می شود بسیار کم است. برای مثال ممکن است که در اتصال علمک روشنایی به پایه مشکلاتی ایجاد شود و اتصال صحیحی صورت نگیرد که این مشکل ناشی از عدم انتخاب درست پیمانکار است. پیمانکار می بایستی قبل از سفارش بتن پیش ساخته پایه ی روشنایی در مورد اتصال صحیح آن اطمینان حاصل کند.

منبع : گروه مهندسی آی تک http://aytaak.ir/

?