سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه تولید فروش انواع دکل های مهاری

?

 دکل های مهاری نوعی سازه سبک به شمار می آید که معمولا توسط شرکت های تولیدی به صورت پیش ساخته تولید می شود و مونتاژ در محل صورت می پذیرد. دکلهای مهاری اغلب برای شبکه های مخابراتی از قبیل تلفن بی سیم، تلفن همراه، شبکه رادیویی و ... مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به سبک وزن بودن و قیمت مناسب از کاربرد بیشتری برخوردارند. دکلهای مهاری در انواع طرح ها و مدل ها توسط شرکت های فعال در این زمینه تولید و ساخته می شود و بر روی زمین یا روی دیوار به صورت فونداسیونی با سیم مهاری متعادل می شوند.

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

اگر می خواهید از دکلهای مهاری به هر دلیلی استفاده کنید، می توانید به تولیدی دکل مهاری فعال سطح شهر یا سایت های اینترنتی مراجعه کنید و به ثبت سفارش اقدام نمایید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با دکلهای مهاری و تولید این محصولات بیشتر آشنا کنیم؛ بنابراین با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آشنایی با دکلهای مهاری

به دکل هایی که در ساخت آن ها معمولا از آهن ST37  یا میلگرد استفاده می شود و سطح آن به وسیله گالوانیزه گرم با رنگ صنعتی پوشش داده می شوند، دکلهای مهاری می گویند. از این دکلها معمولا برای نصب تجهیزات شبکه های مخابراتی استفاده می شوند. از پرکاربردترین دکلهای مهاری، می توان به دکل سری G اشاره کرد که با توجه به اندازه وجه، دارای انواع مختلفی هستند. امروزه تولید دکل مهاری توسط شرکت های مختلف با استفاده از مصالح و فلزات سبک وزن انجام می شود و در نتیجه مشتری نیز هزینه کمتری برای این دکلها پرداخت می کند و به نوعی مقرون به صرفه می باشند.

تولید کننده دکل مهاری?

تولید کننده دکل مهاری

همانطور که گفته شد، امروزه دکلهای مهاری در انواع طرح ها و مدل ها توسط شرکت های فعال در این زمینه طراحی و تولید می شوند که  شرکت های تولیدکننده دکل مهاری همواره در تلاشند تا با رعایت اصول فنی مهندسی و استانداردهای مربوطه، دکلهایی مقاوم تولید کرده و پیشگیری از تلفات را در اولویت ساخت دکل قرار دهند. به طور کلی در طراحی و ساخت دکلهای مهاری از استانداردهایEIA_ F_222_ RS ، آیین نامه های IRAN 2800 و  آیین نامه های فولاد با نام اختصاری AISC  استفاده می شود.

 

قیمت فروش انواع دکل

اگر به دنبال خرید انواع دکلهای مهاری هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت تولید فروش انواع دکل مهاری توسط شرکت های مختلف به مشخصات دکل از جمله ارتفاع، تعداد وجه ها دکل، جنس مواد و مصالح مصرفی، نمره میلگرد، نوع اتصالات و ... بستگی دارد. معمولا تولید دکلهای مهاری توسط شرکت های فعال براساس استاندارد به صورت پیش ساخته انجام می شود و مونتاژ در محل توسط متخصصین با تجربه صورت می گیرد.

 

 

?