سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات خرید و فروش دکل مهاری دست دوم

برای خرید این محصول نیاز است چند نکته را رعایت کنید تا دکل های مهاری خوبی را تهیه کنید. دکل های مهاری دست دوم معمولا قیمت مقرون به صرفه ای دارند و به همین دلیل کارفرماها از آنها استفاده می کنند. با اینکه دکل های مهاری دست دوم دارای کارایی بسیار خوبی هستند اما رعایت نکاتی در خصوص خرید و فروش دکل های مهاری دست دوم حائز اهمیت است. دکل های مهاری دست دوم معمولا توسط نمایندگی های مختلف قابل تهیه است.

نکات خرید و فروش دکل مهاری دست دوم

در خصوص خرید و فروش دکل مهاری دست دوم بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید:

1- هنگام خرید دکل ها را به دقت مورد بررسی و تست ضربه قرار دهید.

2- از عدم مخدوش بودن دکل های مهاری و تجهیزات وابسته به آن اطمینان حاصل کنید.

3- به شرایط کاری اعم از میزان ارتفاع، میزان مقاومت و نوع دکل چهار وجهی و سه وجهی توجه ویژه داشته باشید.

4- از پشتیبانی و تعویض دکل ها حین خرید اطمینان حاصل نمایید.

http://aytaak.ir/category/wirelees_link/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D9%85/

 

کاربرد دکل های مهاری دست دوم

دکل مهاری دست دوم کاربردهای فراوانی در مخابرات و برقراری ارتباطات دارند. دکل های مهاری معمولا به دلایل زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

1- استفاده موقت برای انتقال داده ها: گاهی برای انتقال داده ها به صورت موقت از دکل های دست دوم استفاده می شود چرا که پس از مدت زمان خاصی این دکل ها نیاز نیستند و یا با شرایط محیطی جدید سازگار نخواهند بود.

2- هزینه کم و کارایی مناسب: دکل های مهاری دست دوم دارای هزینه کم هستند در عین حال کارایی بسیار خوبی دارند.

3- شرایط محیطی متغیر: گاهی به علت شرایط محیطی بسیار متغیر مانند تغییر آب و هوا و تغییر ارتفاع از دکل های دست دوم استفاده می کنند تا هم هزینه کمتری داشته باشد و هم به سادگی قابلیت جابجایی یا تعویض یا ارتقا داشته باشد.

4- تعویض ساده تر: مهمترین علت استفاده از این کالا تعویض ساده آنها می باشد. به دلایل مختلف ممکن است نیاز به تعویض دکل های مهاری باشد و با توجه به اینکه هزینه کمی دارند امکان زیان برای فروش یا تعویض آنها بسیار کم است.