سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نصب و راه اندازی دکل مهاری

?

 نصب و راه اندازی دکل مهاری به دلیل ارتفاع بالای این نوع دکل ها، نیاز به کارشناسان و افراد متخصصی دارد که سالها در این زمینه فعالیت کرده اند. برای نصب و راه اندازی این نوع دکل ها، استانداردهای خاصی وجود دارد که توجه به آنها می توانند فرایند نصب شان را راحت تر کند.

در همین راستا در ادامه این مقاله به بررسی جزئی نحوه نصب دکل های مهاری و چگونگی خرید آن پرداخته ایم.

چگونگی نصب و راه اندازی دکل مهاری

دکل های مهاری نمونه ای از دکل های مخابراتی هستند که از آنها برای اهداف مخابراتی مانند نصب شبکه های رادیویی، تلفن همراه، بی سیم و شبکه های کامپیوتری استفاده می شود. این نوع دکل های مخابراتی به وسیله سیم مهار به زمین و یا تکیه گاه های دیگری متصل خواهند شد.

نصب و راه اندازی دکل مهاری مستلزم داشتن محیط و فضای کافی می باشد. چرا که سیم های مورد استفاده برای نصب این دکل ها فضای بسیار زیادی را اشغال می کند. به همین دلیل آشنایی با نحوه نصب دکل مهاری در مناطق شهری اهمیت بسیار زیادی دارد.

نصابان حرفه ای دکل های مهاری می توانند برای بالا بردن عملکرد این نوع دکل ها در مناطقی که محدودیت های فضا وجود دارد، آنها را در موقعیت های بالاتری از سطح زمین مانند پشت بام منازل و یا ادارات نصب کنند.

حالت بهینه و استاندارد برای نصب و راه اندازی این نوع دکل های مخابراتی، مهار آنها در هر 9 متر می باشد. به عنوان مثال اگر قرار است یک دکل مهاری با ارتفاع سی متر را نصب کنید، باید آن را در 3 نقطه و در ارتفاع های 9، 18 و 27 متر به کمک سیم مهار، مهار کنید.

نصب و راه اندازی دکل مهاری?

خرید دکل مهاری

شرکت هایی که امروزه به صورت خودکفا اقدام به تولید و عرضه این نوع دکل های مخابراتی کرده اند، می توانند با تامین مواد اولیه مورد نیاز، امکان خرید آن را برای صنایع گوناگون مانند صنایع مخابراتی فراهم کنند.

خوشبختانه امروزه امکان خرید این نوع دکل مهار هم در داخل کشور و هم در خارج کشور به صورت ترانزیت وجود دارد.

نحوه نصب دکل مهاری?

 

?